آموزش رایگان کردن پیامک های ایرانسل(100% عملی)
 



برای شروع از همون صفحه ی نخت گوشی: به قسمت:
Massaging رفته و سپس : Optons بعد: Settings بعد: Text message سپس: Message Centers و بعد:Optons رو میزنیم و : New msg.centre و یه اسم بهش میدیم دلخوا مثه: haxxx و بعد وارد این اکانتی که ساختیم میشیم و قسمت : msg.centre number شماره: 233244550190000+ رو وارد کنید و از منوی: Optons گزینه ی: Change رو انتخاب کرده وبعد از این کار در قسمت: msg.center که هستیم به عقب برمیگردیم( گذینه ی: Back رو انتخاب میکنیم) و از قسمت: msg.center in use اکانت درست کردیم رو انتخاب میکنیم...و بعد میریم و هرچی دلمون خواست مسیج میفرستیم.

توجه:باید یه صفحه نه بیشتر بشه نه کمتر...دقیقه 1 صفحه اگه کم شد اخرش عدد بزنید اگه هم زیاد شد باید اول یه مسیج بفرستی بعد بقیشو جداگونه تو یه یه مسیج بعد از فرستادن این بفرستی...
نکته دوم: حتما باید 5 فاصله یا اسپیس بزنید تو مسیج.
نکته:سوم: حتما بعد از اینکه پیام فرستادید پیام میره تو:
out box و تا وقتی پیام رو پاک نکردید برای طرف پیامک فرستاده میشه پس با برنامه ای که تو پست های قبلی گذاشتم میشه از این روش به عنوان: SmS marketing استفاده کرد.
نکته 4:فارسی بنویسی یا فینگلیش فرقی نمیکنه.
نکته 5:منبع یادتون نره اگه این مطلب رو کپی کردید.
نکته6:نظر یادتون نره.

تذکر خیلی خیلی مهم: دوستان اگه از روش بالا استفاده کردید و 100% کارا رو درست انجام بدید و به تذکر ها دقت کنید پیام رو که میفرستید به :
Outbox میره...درسته؟ پس همون موقع نرید بزنید: درخواست موجودی کنید بعد ببینید پول کم شده بعد بگید کار نکرد پس از اینکه پیام به : out box رفت برید و اونجا میبینید که پیام تو : outbox هست بعد به پیام دقت کنید: میبینید که تو: outbox اسم مسی که بهش پیامک دادی هست پایین اسمشو دقت کن وقتی نوشت: sending یا از این جور چیزا بعد برو اعتبار رو چک کن اگه باز کم شده بود برگرد تو: outbox و این پیام رو پس از اینکه پیغام: sending و داد : delet کن بعد اعتبار رو چک کن...حتما میشه...به فردا امید وار باش...فعلا...بای تا های.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







.::Brain Download::.
مطالب این سایت در حال افزایش هستند.
درباره وبلاگ

به وبلاگ brain download خوش آمدید.این وبلاگ ثبت فرهنگ ارشاد شده است.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Brain Download و آدرس braindownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 51472
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

امارگیر حرفه ای سایت